Nieuw partnerschap met UNIQLO

De Koninklijke Belgische Hockey Bond (KBHB) kondigt trots een vierjarig partnerschap met de wereldwijde kledingretailer UNIQLO aan, waarbij de spelers van de Red Lions en de Red Panthers uitgerust worden met off-pitch-kleding van het merk voor alle officiële activiteiten. Met dit nieuwe partnerschap zet UNIQLO België haar engagement om deel uit te maken van de lokale gemeenschap verder. 

Hockey wordt geassocieerd met plezier, fair-play en respect. De nationale topploegen boekten recent een aantal indrukwekkende successen: de Red Lions werden Olympisch kampioen in Tokyo in 2021 en staan momenteel op de tweede plaats in de wereldranglijst en de Red Panthers zijn reeds opgeklommen tot de zesde plaats. Dit illustreert de groeiende aantrekkingskracht van de sport. UNIQLO is er trots op deze topatleten te steunen met LifeWear, kleding voor een beter en comfortabeler dagelijks leven. Het bedrijf deelt dezelfde waarden: kwaliteit, innovatie en duurzaamheid en een sterk engagement voor uitmuntende prestaties. 

Kaman Leung, COO van UNIQLO België, zei over de samenwerking: “We zijn erg verheugd een partnerschap aan te gaan met de Koninklijke Belgische Hockey Bond en hun nationale topploegen te kleden. Hockey is een teamsport met een groeiend aantal liefhebbers in België. We kijken er naar uit om deze professionele atleten Lifewear te zien dragen en de sterke punten van onze kledij te tonen: technologie, comfort en hoge kwaliteit.” 

Serge Pilet, CEO van de KBHB, stelt: “We zijn erg verheugd over dit partnerschap met UNIQLO voor de komende jaren. Wij hebben er het volste vertrouwen in dat onze nieuwe partner de noden van iedereen perfect begrijpt. De kledij combineert comfort met functionaliteit zodat onze spelers de best mogelijke off-pitch kleding hebben.” 

LifeWear, voor een beter leven in een betere maatschappij

UNIQLO zal een reeks outfits leveren, zowel met als zonder logo, voor de vrouwelijke en mannelijke spelers van het nationale hockeyteam. De spelers zullen steeds stijlvol voor de dag komen in comfortabele kleding, bij het reizen, ontspannen, na hun training sessies of op officiële gelegenheden. Het assortiment omvat artikelen van de collectie Sports Utility Wear, zoals DRY-EX en AIRism en de buitengewoon populaire “Ultra Light Down” jas, alsook meer geklede stukken. Het combineert eenvoud, kwaliteit, comfort en functionele schoonheid in overeenstemming met het concept van LifeWear: kleding aanbieden om beter te leven in een betere maatschappij.

VIND HIER ALLE HOCKEY BELGIUM NIEUWSBERICHTEN!

Selecteer uw Categorie

Geef tieners een stem

Een analyse van de drop-outcijfers bij de sportfederaties toont aan dat een groot deel van de tieners uitvalt tussen de leeftijd van 13 tot 19 jaar (slide 8). Daarnaast neemt

Lees meer »