KBHB en VHL verwelkomen nieuwe collega’s

Sinds 1 oktober heeft de marketingafdeling van de Koninklijke Belgische Hockey Bond (KBHB) zich versterkt met een nieuwe Head of Events. Samuel Serck was voorheen actief bij het bekende sportmarketingbureau Golazo, waar hij meer dan 7 jaar event manager was. Sam was binnen Golazo verantwoordelijk voor de productie van het EK hockey van afgelopen zomer in Antwerpen, alsook van het eerste seizoen van de FIH Pro League. Hij zal vanaf nu binnen de marketingafdeling van de KBHB vanaf de eindverantwoordelijke zijn voor de organisatie van alle nationale en internationale events, naast Vincent Goffin, Head of Sponsoring en Denis Van Damme, Head of Communication.

 

De Vlaamse Hockey Liga (VHL) versterkt ook haar team met twee extra werkkrachten: één voor onbeperkte duur, één voor een beperkte periode.

Joëlle Dick tekende een overeenkomst voor onbepaalde duur als Hockey Development Manager. Joëlle is een ervaren project manager uit de pharma sector en als actief lid van Green Devils (in de jeugdschool en als speler) zeer vertrouwd met de hockeywereld.  Ze zal in staan voor de verdere ontwikkeling van hockey in Vlaanderen, en zal daarbij de lead nemen in een aantal concrete projecten.

Daarnaast heeft de VHL ook Willem Van Lancker aangeworven, die als Project Manager het VHL team zal komen versterken tot einde maart 2020. Willem heeft ervaring als sales manager bij verschillende bedrijven in de kunstgrassector, en is lid van het hockeybestuur bij HC Gantoise. Hij zal o.a. de start van het fithockey project vorm geven, Joëlle versterken in de activatie van het hockey2school project, en Lucas ondersteunen in de opzet van een trainers community. Willem is reeds bij de VHL bekend als docent voor de initiator opleiding en heeft ook ervaring als docent sportmanagement in het avondonderwijs.

Geef een reactie